marți, 9 decembrie 2014

Pahare lucrate manual - sticla pictata (15)

      Bine v-am gasit, in aceasta zi frumoasa de iarna. E iarna, cel putin dupa calendar, desi in realitate  pare mai degraba o toamna rece si ploiasa ...chiar mai ploiasa decat mi-as fi putut-o imagina pentru aceasta perioada a anului. E iarna, dar gandul meu merge chiar mai departe de toamna, la vara, perioada aia frumoasa a anului cand totul era verde si plin de flori. Nu mai sunt zile cu soare, nu mai sunt flori in jurul nostru, dar asta nu inseamna ca poti sa scoti vara din gandurile mele. Si nu numai din gandurile mele, ci si din munca pe care o fac. V-am promis acum ceva vreme ca va voi arata o colectie care a fost o adevarata provocare si care am onorat-o acum cateva luni. Primul set de 12 pahare  apare in fata ochilor vostri prin bogatia de culori si tematica variata care putea sa o cuprinda simplul termen de pe comanda " flori de vara". Fara alte prezentari va las sa va incantati privirile cu aceste modele lucrate in cel mai frumos anotimp al anului - vara :).







      Va doresc spor in tot ceea ce va propuneti sa faceti si imaginatie multa.
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: