sâmbătă, 14 iunie 2014

Buna dimineata

      O noua zi a inceput, pentru unii de dimineata, pentru altii mai de la amiaza si pentru altii va incepe abia de mai pe seara. In oricare din situatii, bucuria e mare pentru ca am ajuns si ziua de astazi si cine stie poate chiar ne va bucura cu toate care ne vor veni. Eu m-am trezit de dimineata cu o melodie zburandu-mi prin minte, asa ca decat sa o tot marai mai bine am spus ca sa o ascult ca lumea.
sursa: net
Va las si voua videoclipul sa va incante auzul si inimile.
Ma leaga o amintire foarte frumoasa de aceasta melodie si anume o seara placuta petrecuta undeva prin cotloanele Pragai, departe de galagia orasului in compania unei persoane extrem de dragi mie si alaturi de o limonada foarte buna.
Va doresc o zi minunata si plina de bucurie.
cu drag,
^.^ Anca M

2 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

într-adevăr minunată melodie - mai ales că este la violocel...
mulţumesc pentru vizionare!
weekend plăcut!

Anca M spunea...

multumesc frumos,; imi plac mult poeziile pe care le pui pe site. Sa ai o zi frumoasa si o saptamana si mai frumoasa.