luni, 13 februarie 2023

#creativebookchallenge2023 (01/2023)

 

      Bine v-am gasit oameni buni,

 

      Ideile sunt mereu bine venite mai ales daca sunt de folos si tie si celor din jur. In cazul de fata, personal imi doresc sa am ocazia si motivatia de a lucra mai mult la tot ce inseamna ilustratie, desen, pictura in orice forma ar fi ea (sticla, hartie sau alte medii de lucru) siiiiii mai mult de atat as vrea sa ma organizez sa gasesc timp ceva mai mult si pentru citit. Asa ca lansez o provocare #creativebookchallenge2023 caci asa sigur ma apuc de munca serioasa. 

      Ideea este ca pret de un an de zile vreau sa imi creez un nou obicei frumos si anume sa citesc mai mult si sa citesc ceea ce imi face placere.

      Nu vreau sa intru in vreun fel de provocari de pe mediile online (desi si eu fac anuntul tot online) in care stiu ca nu m-ar tine. Prefer ceva simplu si creativ.

       Ce as dori sa cuprinda #creativebookchallenge2023 :

  • 5-10 minute ale mele in fiecare zi in care sa citesc ceva frumos dintr-o carte care mi-e draga
  • Macar o data pe luna sa am un mic rasfat (sau mai multe) din urmatoarele lucruri din lista care imi trece acum prin minte :
    • Muzica ambientala
    • O lumanare parfumata sau un difuzor cu uleiuri esentiale care sa imi incante simturile
    • O cafea sau un ceai fierbinte, eu cocotata intr-un coltisor tihnit, oriunde ar fi el : canapea, pat, fotoliu, etc
    • O vizita la o librarie
    • Impartasirea unei trairi legate de o carte pe care o citesc cu cei din jur (online sau nu)
    • Citit dimineata la prima ora, cand inca nu a rasarit Soarele
    • Citit seara, inainte de culcare
    • Citit in aer liber (curte, parc, etc)
    • Citit ascultand ploaia
    • Realizarea unui semn de carte inspirat din cartea pe care o citesc
    • Seara de povestit din carti cu cineva drag, din cadrul familiei, din cadrul prietenilor, etc
    • Postare cu un citat din cartea pe care citesc
  • La sfarsitul celor 12 luni sa am o pagina de jurnal (simpla sau dubla) cu toate cartile citite in anul 2023
  • Pentru fiecare carte citita sa adaug un ghiveci cu flori alaturi
    • 12 carti  - 12 ghivece/ buchete/ cesti/ cani sau orice alt obiect deosebit in care pot pune flori
    • Pentru tot ce este extra numarului de 12, daca mai vreau, mai adaug alte obiecte.

       Scopul acestei provocari este sa gasesc un motiv in plus sa citesc. Stiu ca acolo unde sunt doi sau trei adunati... cu gandul la acelasi lucru, parca altfel merg lucrurile. Si plus, nu e musai sa fac totul public.

      Stiu ca va va aduce o mare bucurie  si voua care vreti sa faceti poate acelasi lucru ca mine, dar la fel, mereu e cate ceva de facut si e greu sa va motivati de unii singuri / unele singure !

 

      Daca vreti sa citim impreuna (fiecare ce va place) si sa fim si un pic creativi, haideti cu mine la #creativebookchallenge2023 ! Haideti sa ne motivam impreuna !

 

      Voi face de-a lungul saptamanii alte anunturi cu detaliile artistice legate de aceasta provocare ! Siiiiiii daca deja sunteti in curs de citire de carti frumoase, incepute in ianuarie si vrei sa spuneti si altora, haideti la povestit !

 

cu drag,

               Anca M

6 comentarii:

AlexandraB spunea...

Anca, eu acum citesc "Binecuvantata fii, inchisoare...".
Imi place mult sa citesc.
Ma alatur de tine si te sustin.
Te imbratisez!

Anca M spunea...

Ești minunată, îți mulțumesc frumos. Și două fete să fim, tot e ceva, deși cred că vor mai veni și altele ! Mai postez pe subiect mâine sau poimâine cum am un pic de timp liber !

Anonim spunea...

Ce idee frumoasa!
Am citit "Cea mai frumoasa carte din lume" a lui Eric-Emmanuel Schmitt. Mi-a plăcut foarte mult. 💫🥰
Gabriela

Anonim spunea...

Imi place initiativa! Voi reciti "Minunata calatorie a lu Nils Holgersson prin Suedia" de Selma Lagerlof, una din preferatele copilariei :)

Anca M spunea...

Care a fost cel mai frumos mesaj pe care l-ai reținut? E E Schmitt are cărți una și una ! Superbe !!!

Anca M spunea...

Stau și mă gândesc dacă nu eu am scris acest mesaj ! 🤣
Daaaaaaa, știu ce zici. E pe lista mea de cărți preferate pe care chiar îmi doresc să o recitesc. Uite o motivare în plus. Îți mulțumesc din suflet!