joi, 23 aprilie 2020

inceputul Raiului...

Hristos a înviat,

      Este o vorbă care mi-a rămas profund întipărită în minte și anume că "începutul Raiului este satisfacția lucrului bine făcut". Mai adevărat de atât nici că se poate. Pot spune că în Săptămâna Luminată din anul ăsta așa mai altfel decât alți ani, printre multe alte lucruri interesante am terminat... o felicitare pe care să o pot împărtăși cu cei dragi aflați la distanță fizică, dar nu și cu sufletul. Și asa ca o încununare a toate, am pus felicitarea care are totusi format A4 în  ramă și  stă frumos pe perete fix lângă bibliotecă, unul din cele mai frumoase locuri din casă.


      Vă doresc sincer să aveți aveți parte de timp să  faceți ceea ce vă aduce pace sufletului vostru și bucurie celor din jur.



cu drag,
Anca M  ^.^


12 comentarii:

Andreea spunea...

Ce frumos!!!

Anca M spunea...

Si ce bucurie a fost sa lucrez la asa proiect.

Anca spunea...

Ooo, Ancuto, ce frumos! Nu ma mir, ca te cunosc de acum, dar tot ma bucur sa vad ce delicat si frumos infrumusetezi lumea.

Andreea spunea...

Te cred, acum cand vad cum ai pictat flacara de la lumanare, mi-am adus aminte de zilele in care pictam, demult, in anii copilariei si foarte putin la inceputul adolescentei. Ce mult imi placea sa îmbin culorile! Efectiv m-a fulgerat in piept pentru o secunda cand am vazut flacara, mi-a adus aminte de placerea aceea☺️

adrianaTRU spunea...

...foarte frumoasa felicitare...multumim....Iti doresc sa ai zile senine cu pace ca sufletul tau frumos....
Adevarat a inviat!

Anca M spunea...

Ancuto, in primul rand, iti fooooarte multumesc ca ai scris, e o onoare pentru mine. Si in al doilea rand apreciez cuvintele frumoase. Stiu ca le spui cu toata inima.

Anca M spunea...

Andreea, am citit si recitit mesajul tau si crezand ca adevar este in vorbele tale iti urez un singur lucru : sa mai ai ocazia sa mai faci lucruri care sa iti bucure viata, indiferent sub ce forma sunt ele.

Anca M spunea...

Cu drag, frumoasa fata. Sa ti se intoarca din plin urarile tale, draga Adriana. Pace si bucurie iti doresc tie si tuturor celor dragi tie.

Alina Cristea spunea...

Ce bucurie sa vad creatiile tale, Ancuta! Poate ma inspiri si pe mine si imi descopar vreun talent! Esti minunata, fata draga! :>

Anca M spunea...

Ce m-as bucura Alina sa vad ca ai lucra cu mânuțele tale ceva frumos. Stiu ca daruita ești, deci am toata increderea ca orice ai incerca iti va iesi deosebit.

Alina Cristea spunea...

M-ai convins! Ma reapuc de goblenul inceput de 16 ani :))

Anca M spunea...

Abia aștept să văd ce faci cu mânuțele tale,Alina.