luni, 8 ianuarie 2024

La mulți ani ! 12 ani !

       Bine v-am gasit oameni buni,

      De doua ori in luna ianuarie fac articole de "La multi ani" si de data asta la fel de justificat ca acum o saptamana. Acum 12 ani, (imi aduc aminte momentul), eram intr-o camera si ma bucuram de nitica zapada si postam pentru prima data un articol pe acest blog. Daca cineva mi-ar fi spus atunci ca voi ajunge deja 12 ani de activitate as fi zis ca e o gluma. Dar nu este! Multi ani au trecut, unii mai bogati in postari aici pe blog si altii mai putini bogati ( anul 2022 a fost pliiiiin de activitate pe Instagram caci facusem peste 100 de postari in acel an si pe Facebook nu mai spun), dar daca este un lucru de care am tinut mereu cont pe blog si nu numai acela este calitatea articolelor scrise si continutul lor in detrimentul cantitatii si a umplerii inutile a paginilor.

      A trecut si anul 2023 si din toate cele demne de luat in calcul imi aduc aminte de urmatoarele:

* #creativebookchallenge2023 - de departe o provocare care mi-a adus muuuuuuuuuulte daaaar muuuuuuuulte ore de lucru si de activitati diverse si care mi-au sporit increderea, rabdarea si construirea unui proiect pas cu pas. Aici includ si toate ilustratiile legate de cartile citite sau din cartile citite, pe langa toate articolele si cartile si si necitite:



*proiectul deosebit pentru copertile de carti care mi-au deschis o noua perspectiva asupra anumitor detalii artistice:


* ingerasii realizati de-a lungul anului, unul dintre ei fiind inspiratie dupa @Papușezia Tachi :


* atelierul de pictura pe sticla - cel din luna mai - unde am avut 25 de participanti activi si un munte de entuziasm caci sa stai aproape 3 ore la un atelier constituie o angajare activa si din partea mea dar mai ales din partea celor care au fost prezenti (si carora si acum le multumesc pentru implicare, rabdare si incredere):

 

* plansele realizate special pentru atelierul de pictura de sticla - absolut superbe:

* atelierul de pictura pe hartie - acrilice - cel din octombrie - unde am avut 12 participanti si unde ne-am distrat de minune cu plansele cu modele de toamna:


 

* tot din cadrul aceluiasi atelier au mai fost doua activitati conexe si anume cele 25 de planse facute si pentru activitati cu echipa si ca material de lucru siiii tabloul facut in acrilic pentru team building (1x1m - cel mai mare tablou facut pana acum):


* colectiile de pahare lucrate cu drag pentru prieteni si nu numai (nu toate sunt publice):


* tabloul pentru prieteni dragi pentru Craciun

* atelierele proprii de pictura luate din cadrul diverselor cursuri de pe Youtube -  care apropo, sunt o sursa de inspiratie fantastica

* proiectele personale cu povesti care mai de care:


* cei cativa ilustratori pe care i-am descoperit si mi-au schimbat viata intr-un mod cat de placut se poate

* proiectele de arta abstracta lucrate odata : cele de cate 16 lucrari fiecare (mai multe seturi si muuulte alte ilustratii) si altele asemenea din acelasi areal:

 

* reproducerea unei ilustratii dupa o lucrare in ceramica (@Andrei Pandea):

* reinterpretarea unei ilustratii dupa un buchet de flori al unui om frumos (Aramis Flower's):

* reinterpretarea unui tablou dupa o ilustratie (@lizrogersart) gasita de un om drag sufletului meu:

* globurile de Craciun si sticlele de toate felurile si formele pictate de Craciun:


* ingerasii de Craciun si bucuriile care au venit odata cu ei:


* sketchbookrevival 2023 - desi nu am facut toate cursurile, dar tot am lucrat un pic si anul care a trecut;

* si lista este luuuuuuuuuuuunga. Cert este ca anul care a trecut a fost muuuult mai bogat decat mi-as fi imaginat si slava Domnului pentru toate.

      Adevarat este ca din toate cele pe care vi le povestesc, in detaliu am postat fff putin, sa zic vreo 30%... desi e posibil ca si cifra asta sa fie nitel cam mult. Arta a devenit parte din viata mea de zi cu zi si o zi fara o forma de arta a devenit aproape imposibila. 

      Va doresc un pic de timp sa va uitati in urma cu drag la anul care a trecut si sa va faceti o retrospectiva sa vedeti ca au existat multe lucruri bune demne de amintit.

      La multi ani 12 ani! Va astept cu drag in acest coltisor tihnit sa povestim si sa petrecem timp frumos impreuna si va multumesc de timpul, increderea si curajul pe care mi-l dati sa fiu creativa. Si unde te gandesti ca acest blog l-am inceput gandindu-ma sa fac ceea ce aduce pace sufletului meu si bucurie celor din jur. 

cu drag, 

Anca M


10 comentarii:

din casuta noastra spunea...

La multi ani pentru cei ,12 ani de blog! Ancuța, un suflet atât de frumos nu putea să nu se îndrepte spre arta. Eu una aștept să văd pe blog mai multe din creațiile tale.
Sa ai spor.🤗🤗

Anca M spunea...

Ioana draga, mii de mulțumiri pentru cuvintele tale frumoase. Știu că vin cu toată gingășia și dragostea ta. Voi face tot posibilul (dar nu promit sută în mie) să fiu mai des aici pe blog. Am de unde învăța! Te îmbrățișez cu drag și dor!

Anonim spunea...

Oaaau! E ceva! Superbe!

Anonim spunea...

La multi ani! Doamne, ce lucrari minunate!!! Iti doresc sa iti imbogatesti experienta si portofoliul cu tot ce e mai frumos!

Anca M spunea...

Mulțumesc din suflet, om frumos. Mă bucur că ai poposit în acest "loc" de tihnă!

Anca M spunea...

Este o urare perfectă. Să dea Domnul să ai gura aurită! Un an plin de pace, bucurie, sănătate și tihnă. Și mereu oameni frumosi lângă tine!

Anonim spunea...

La multi, multi ani plini de inspiratie si de bucurie in a descoperi si impartasi din Frumosul care me a fost si ne este daruit! 2024 sa fie un an si mai bun si mai frumos! 😘🙏❤️🙏

Anca M spunea...

Despre frumos este mereu un subiect de actualitate de vorbit. Si de dorit. Sa iti doresti sa ajungi sa vezi frumusete in orice! Sa vrei sa faci lucruri frumoase. Sa aspiri pana la urma la Frumusetea absoluta care vine de Sus si se inradacineaza adanc in inimile noastre. Multumesc de urari! Multumesc ca ai venit aici si ai scris. Te mai astept cu drag! La multi ani cu bucurie!

Daniela spunea...

La mulți ani la ceas aniversar al blogului! Domnul să îți dăruiască mulți ani rodnici și plini de binecuvântări cerești! Te îmbrățișez cu drag! 🤗❤️

Anca M spunea...

Multumesc din suflet Daniela de asa urari calduroase. Iti dai seama ca imi merg direct la suflet! Sa dea Domnul ca ceea ce fac sa nu fie doar bucurie sufletului meu si pace sufletului vostru ci si invers mereu :))) Sa pot trimite catre voi pace prin bucuria pe care eu o am si sa am si eu pace prin bucuria primita de la voi! Si toate de la Domnul si in Domnul sa fie! Hristos in mijlocul nostru...