duminică, 14 ianuarie 2024

Schimbarea este buna...

       ...adevarat, nu? Mai ales daca este vorba de ceva nou ca fateta a aceluiasi lucru vechi.

      Acelasi lucru vechi inseamna ca acest blog a ramas acelasi, cu aceleasi articole si aceleasi imagini frumoase, dar look-ul este "somehow" nou.

  •   Nou, caci si mie imi prinde bine sa regasesc in arhiva lucruri pe care nici nu mai stiam ca le-am scris.
  • Nou, caci articolele vechi sunt o noua sursa de inspiratie si veti descoperi si voi singuri asta daca veti cauta in pic pe aceasta pagina!
  • Nou, caci noi articole asteapta intr-un colt al mintii sa iasa la iveala si se potriveste de minune cu noul look.
  • Nou, pentru ca aceeasi Marie cu alta palarie este mereu o incantare, desi, cum spune si zicala... domnita Marie ramane aceeasi, mereu acceasi. 
  • Omul din spatele articolelor este acelasi, poate un pic mai matur, ici colo :))) si un pic mai intelept. Dar acelasi. Si acelasi spirit domneste aici: cel de pace si de bucurie. 

      O bucurie este pentru mine sa regasesc articole de ani si ani arhivate. Si cred ca o bucurie va fi si pentru voi sa le regasiti sau poate sa le cititi abia pentru prima data.

      Pace este in tot ceea ce fac si postez (logic, nu ca altfel nu as avea eu stare de a scrie!). Si poate (SPER eu cu toate literele mari) ca pace va aduce si sufletelor voastre, ale tuturor celor care veniti aici chit pret de cateva minute sau, de ce nu, pret de ore bune!

      Si cum peste toata activitatea de aici a trecut vantul schimbarii, la fel se intampla si in activitatile mele de zi cu zi. Ca va povesteam ca arta a devenit parte integranta a vietii nu mai e noutate, dar ce poate este o noutate este faptul ca voi lansa o noua tema pentru anul 2024. Inca ii cat titlul inainte de a posta primul articol pe acest subiect. Cert este ca eu sunt extrem de incantata si cred ca este muuuult mai vast si mai interactiv decat ceea ce am facut pana acum. Deci clar ... miroase a idei noi, pline de inspiratie si acusi acusi le voi dezvalui tuturor!

      In speranta ca aceasta hainuta "noua" sa va aduca muuulte surprize placute, nu ezitati sa cotrobaiti prin toate iconitele si ferestrele de pe aici.  adica sa faceti o calatorie prin timp si spatiu in vederea scoaterii la iveala a muuuultor articole care stateau cumintele in cate un cotlon de arhiva. E genial sa le recitesc! Va invit sa faceti la fel daca timpul va permite!

cu drag,

Anca M

4 comentarii:

Daniela spunea...

Frumoasă noua hăinuță a blogului tău. Îți doresc să ai multă inspirație și entuziasm în toate proiectele tale și aștept cu nerăbdare să îți citesc articolele.
Te îmbrățișez cu drag și dor! 🤗❤️

din casuta noastra spunea...

Frumoasa schimbarea blogului Ancuta. Abia astepot sa citesc ideile noi pe care le ai.

Anca M spunea...

Daniela, draga mea, iti multumesc din suflet pentru cuvintele deosebite de incurajare. Sa stii ca fac o deosebire enorma in tot ceea ce fac! Te mai astept cu drag aici,ori de cate ori poti veni! (PS : schimbasem cu totul hainuta si lucrasem cateva ore bune sa reconfigurez totul, daaaaaaaaaaaaar am avut nesansa ca sa zic asa sa nu imi mai mearga sa pot posta comentarii si nici sa mai ajung cu usurinta la partea de autentificare, si mici alte inconveniente, deci am renuntat la noul format care era mega fain si dupa care am plans nitel, dar asta e). Ma bucur sincer ca ai scris!

Anca M spunea...

Ioana, draga mea, am niste idei absolut super mega draguuuuuute pe care abia astept sa le concretisez. Ceea ce stiu sigur e ca luna asta siguuuuuuuuuuuuur le voi lansa, toate la timpul lor caci am multe de povestit si asa cum ma incurajezi mereu. Datorita tie, Danielei si celor care imi scriu sau imi spun asta fata catre fata (sau in mesaje personale), ma simt muuult mai incurajata sa fac ceea ce imi place. Iti multumesc pentru asta! Si nu doar tie! Te mai astept cu drag aici!