miercuri, 22 aprilie 2020

Bucuria de a lucra

Hristos a înviat, oameni buni,

      Va ziceam ieri că sunt în lucrubsi ca tot desenez. Păi cam asta am făcut căci altceva ce ai de făcut când stai doar în casă? Ce am lucrat și cum arată la final nu e gata de prezentare, dar faze intermediare vă arăt în cele ce urmează. Și acesta este unul din colajele mele preferate :

      Am făcut teste, am schitat (o altă variantă este mai jos, doar undeva în tot procesul aceste schite nu își au inca finalitate), am căutat idei, am scris și finalul a ieșit cumva nemaipomenit.

      In asftel de mici proiecte important este finalul, în teorie, dar pentru mine foarte important a fost procesul în sine, răbdarea, stăruința și delicatețea de a sta aplecată asupra unui lucru ore la rând doar pentru bucuria de a lucra ceva cu mâinile și a umple timpul frumos și în același timp pentru a trimite și altora o bucurie, chiar și virtual.

       Vă îndemn și pe voi în  a petrece timpul cu folos, spre liniștea voastră și spre bucuria altora.
cu drag,
Anca M ^.^

Un comentariu:

Diana spunea...

Esti minunata! E minunat ce faci si faptul că aduci o fărâmă de frumusețe și bucurie in lumea aceasta.