marți, 31 ianuarie 2023

Crampeie de viata

       Bine v-am gasit oameni buni, 

 

      Pentru ca stiu ca unii dintre voi nu aveti Facebook sau Instagram voi cauta sa fac timp si pentru blog. Este mare lucru fie macar si un singur suflet care sa se bucure de o asa lectura.

      Nu stiu cum a fost luna voastra, dar la mine a fost plina de arta, de creatii si de proiecte terminate. Am avut multe proiecte incepute anul trecut carora le mai lipsea cate ceva si tot nu erau incheiate, deci mi-am luat inima in dinti si am inceput sa le inchei. Bineinteles ca nu am postat decat unul din cele lucrate pana in acest moment (sa fie oare vreo 6 la numar?) si nu pot spune decat ca sunt mai mult decat incantata de el, nu musai pentru cat de extraordinar este cat de fapt ca am putut sa duc la bun sfarsit o sarcina frumoasa si creativa. Adevarul este ca a incepe ceva si a duce la bun sfarsit aduce cu sine o bucurie deosebita pe care fiecare dintre voi o experimentati cu drag si nu o data ci destul de des, cred.



      Un alt lucru minunat din luna asta este ca am reusit sa gasesc unele desene si sa le postez in amintirea unui moment deosebit si anume aniversarea Unirii Mici din 24 ianuarie.



       Bucurie mare a fost sa regasesc un desen deosebit pe care l-am lucrat cu drag cu inspiratie direct din natura. Aceste branduse pe care le vedeti mai jos sunt culese si analizate petala cu petala, iar la final, dupa ce le-am desenat le-am pus la uscat pentru un proiect aparte, ca doar nu era sa le rup si dupa sa le arunc. Orice lucru care are o forma de viata in el trebuie conservat cat mai mult cu putinta, voi ce ziceti? Gandesc bine au ba?


      O alta mica mare bucurie a fost un proiect facut cu o paleta limitata de culori si cu veselie maxima, si puteti intelege de ce daca va uitati la poza.

      Fara alte cuvinte, voi mai reveni aici sa va povestesc din toate, caci e drept ca pe alte medii de socializare postez mult mai mult. Am observat, spre surprinderea mea ca pozele cu cerul nostru albastru este mereu un motiv de bucurie caz in care las si aici o poza surprinsa de curand cu un cer albastru, superb. Slava Domnului ca putem vedea cu ochii nostri toate frumusetile lasate de bunul Dumnezeu in jurul nostru.

      Va doresc o zi minunata, o luna plina de realizari, nu musai importante (desi si alea sunt bune), cat asa ca dupa inima voastra, sa va tihneasca si sa va aduca pace sufletului vostru si bucurie celor din jur. Si va multumesc ca ati trecut pe aici sa cititi cateva randuri scrise cu drag, pentru voi.

cu drag,

Anca M

7 comentarii:

Daniela spunea...

Minunate lucrările tale, Ancuța dragă, ca și sufletul tău frumos!
Îmi place nespus desenul de ziua Unirii. Am cusut și eu un mic tablou cu motive tradiționale cum este tabloul din pictura ta.
Ce idee minunată ai avut și cu brândușa! Absolut superb! Felicitări!
Te îmbrățișez cu drag și dor!
Pace și bucurie!

din casuta noastra spunea...

Ancuta, ca de obieci, din postarea ta se simte doar bucurie si se vede doar frumusete.
Interesanta ideea cu pictarea brandusei, insa si mai interesanta ideea de a pastra cat mai mult lucrurile ce au o anumita forma de viata.
Astept cu drag sa citesc urmatoarea postare si iti multumesc.

Anca M spunea...

Mulțumesc frumos pentru mesaj și pentru cuvintele frumoase. Apreciez mult că ai trecut pe aici, pe acest blog, să scrii. Motivul tău popular cusut la fel cu ce am eu pe ilustrație e ceva uuuaaauuuu😊❤️ ! E chiar un motiv să îmi faci ziua frumoasă. Spor la lucru să ai, inspirație și o zi și o lună tihnită, cu sănătate, pace și bucurie. Te îmbrățișez cu drag! Ps : mă bucur că ți-au plăcut și brândușele!

Anca M spunea...

Mulțumesc frumos pentru vizită și pentru aprecierea ta, ești minunată! Mă gândeam eu că vom fi la unison cu păstratul oricărui lucru de calitate, oricât de mic ar fi el poate în ochii unora. Zi de praznic luminos să ai ! Și te mai aștept cu drag aici ! Te îmbrățișez cu drag!

Andreea Napirlica spunea...

Ce frumusețe văd aici la tine in postare, Anca!

Anca M spunea...

Iti multumesc frumos ca poposesti aici pe blog si iti odihnesti un pic gandurile din tavalugul vietii. Te mai astept, cu drag!

Andreea Napirlica spunea...

🤗🥰