duminică, 8 ianuarie 2023

La multi ani !

       Bine v-am gasit oameni buni in Noul An !

      Cu bune si cu rele, cu timp si fara timp se pare ca a mai trecut un an si unul nou tocmai a inceput.      

      Nu imi vine sa cred ca au trecut 11 ani de cand scriam pentru prima data aici pe blog. Parca a fost mai ieri. Si se pare ca au trecut fix ca o zi de "ieri". Cred ca si viata noastra tot asa se duce ca intr-o clipita si daca nu suntem nitel atenti am si uitat sa traim. 

      Sunt recunoscatoare tuturor celor care de-a lungul timpul ne-au iesit in cale si ne-au umplut viata de bucurie. Si mai sunt recunoscatoare celor care au ramas aici alaturi de mine! Slava Domnului pentru toate bucuriile si incercarile avute de-a lungul timpului. Se pare ca fiecare experienta e facuta sa ne fie nu o povara ci o lectie din care bine ar fi daca am si invata ceva.

      Jumatatea de an care a trecut intre ultimul articol si cel de acum a fost extrem de incarcat. Cei care ma urmariti pe Instagram ( @anca_pacesibucurie sau @anca_handpaintedglass ) sau pe facebook ( pace si bucurie sau Anca Marg ) stiti cate proiecte au vazut lumina zilei in ultimul timp. Intre cele mai frumoase, doar amintesc un pic despre provocarile de toamna de pe Instagram, despre un mic proiect avut cu provocarea de 12 zile #mychallange_pacesibucurie


cu o colectie minunata intitulata #colectia_satulromanesc cu proiectele de toamna si cu atelierul de pictura care mi-a umplut inima de bucurie si cu activitatile de Craciun.

      O deosebita activitate a fost realizarea unei ilustratii de Sf Arhangheli Mihail si Gavriil:  


       A fost deosebit sa ajung la 1000 de followers pe Fb si va multumesc tuturor pentru asta !


       Despre atelierul de pictura v-am tot vorbit, cateva modele le las aici :

 


      Intre cele mai semnificative ilustratii de Craciun amintesc doar cateva :

* ilustratiile cu ingeri pe fundal negru


 * ilustratiile cu globuri de Craciun (au fost mai multe, dar asta imi place cel mai tare)

* ilustratiile de Craciun care au incantat sufletul multor prieteni si nu numai 


 

* ilustratiile de Craciun care au ajuns la aproximativ 400 de colegi de la noi in semn de bucurie si recunostinta pentru un an plin de realizari din punct de vedere profesional (a mea este in bradul de Craciun)

* ilustratiile care au ajuns la cateva persoane deosebite cu un mesaj deosebit de Craciun


* si nu in ultimul rand zecile de globuri si globulete umplute cu mesaje de Sarbatori si nu numai :

 

      Nu imi doresc altceva pentru 2023 decat sanatate, putere si inspiratie de la bunul Dumnezeu sa pot continua o asa activitate, care imi aduce pace sufletului meu si bucurie celor din jur :)

cu drag,

Anca M

6 comentarii:

din casuta noastra spunea...

Ancuta, sufletul tau frumos se vede in tot ceea ce faci. Dumnezeu sa iti ajute in continuare.

Anca M spunea...

Mulțumesc frumos Ioana dragă pentru cuvintele tale frumoase. Știi cum e! Unde lucrează Dumnezeu și e ochiul curat toate sunt frumoase. E minunat să te știu aici pe blog și îți mulțumesc muuult pentru bucuria pe care mi-ai făcut-o de dimineață!

Daniela spunea...

La mulți ani, dragă Ancuța! Domnul să te binecuvânteze pentru inima ta mare și plină de dragoste!
Pace și bucurie!

din casuta noastra spunea...

Ancuta, iti urmaresc blogul cu mare drag si chiar m-am intristat atunci cand, la un moment dat, ai spus ca vei scrie mai rar, mai ales ca eu nu intru pe Facebook sau Instagram. Imi era dor de cuvintele tale, de lucrarile tale. Imi era dor de frumos. Asa ca ma bucur tare mult ca ai revenit. Eu te astept cu mult drag si in alt loc de suflet, ca sa se bucure si alte doamne de tine si de frumusetea sufletului tau.

Anca M spunea...

Mulțumesc din suflet, Daniela, de dragostea ta și de aprecierea ta! Simt că scrii cu toată dragostea acest mesaj!

Anca M spunea...

Ioana dragă, uite că nu am rezonat că unii nu sunt pe fb sau insta la fel de des ca pe blog. Bine că ai zis, căci astfel voi fi mai atentă și voi căuta mai des să scriu și aici. Așa te vei bucura și tu de toate minunățiile pe care nu ai avut ocazia să le vezi pe alte medii online. Îți mulțumesc din suflet pentru dragostea ta. Simt că pui multă dragoste în tot ceea ce faci. Și mulțumesc pentru că ai venit aici să îmi bucuri ziua.