duminică, 31 iulie 2022

Despre mine

Bine v-am gasit oameni buni, 

      Au trecut secole de cand nu am mai scris si poate ca unii dintre voi va intrebati de ce nu a mai fost activitate aici pe blog. Explicatia este pe cat se poate de simpla si minunata. Cei care ma cunoasteti un pic stiti ca postez mai nou pe Facebook

iar cei care nu ma stiti puteti cauta cu drag fix la fel ca pentru blog "pace si bucurie". 

Veti regasi de data asta si pe Instagram conturile mele. Yeap, ati auzit bine, daca pana acum nu eram social media mai deloc, incepand cu anul 2022 am devenit vizibila ceva mai mult. Asta pentru ca am avut suportul si incurajarea unor oameni deosebiti din viata mea.

       Drept dovada de buna credinta, va imbii sa intrati ori pe Facebook ori pe Instagram sa vedeti ce am mai postat. Daca aici pe blog scriam rar, iar un an avea undeva intre 15-30, hai maxim 60 de postari, acum pe instagram am 45 de postari pe @anca_handpaintedglass si 45 de postari pe @anca_pacesibucurie . Stiti ca niciodata nu mi-au placut postarile doar de dragul postarilor, dar am descoperit ca platforma de la Instagram ofera posibilitatea incarcarii imaginilor si a unui text descriptiv ceea ce in acest moment al vietii mele pare cea mai buna alegere. Nu stiu cum vor evolua lucrurile peste ani, dar acum asta e ceea ce ma ajuta cel mai mult sa comunic cu voi, cei care ma cititi. Si da, scriu in doua limbi caci asa mi se pare cel mai social friendly. Voua cum vi se pare asta?


            De intrat pe blog, in mintea mea am intrat de nenumarate ori, dar niciodata nu gaseam cuvintele potrivite ca sa le astern "pe hartie" si sa le descopar ochilor vostri. Asa ca am tacut. Asa cum voi face de fiecare data daca voi considera ca nu am ceva de spus cu adevarat. Ce m-a motivat sa postez mai multe poze este dorinta multora de a vedea ce lucrez in direct, sau aproape in direct, sa afle metode si detalii din fiecare colectie in prte, sau despre ilustratii.

       Anul acesta am participat la doua challange-uri care mi-au schimbat mult modul de analiza si de sintetizare a ideilor artistice. Este vorba provocarea gazduita de @KarenAbend si al ei #sketchbookrevival 

si dupa de provocarea gazduita de @lorisiebert.studio in colaborare cu @kirstenkatzart si @snippetsofwhimsy cu tema de #flowermonth

Am invatat tehnici si moduri de lucru la care nu m-as fi gandit neam. Si nu e legat doar de faptul ca am participat la aceste provocari, dar de fapt ce m-a motivat foarte mult a fost dorinta de a invata, de a creste profesional (si da, vorbesc de profesional in domeniul artistic, nu cel din campul muncii, ca acolo e alta istorie). 

 




      Mai e si faptul ca avand cont separat de sticla pictata pe Instagram (@anca_handpaintedglass) am putut structura totul mai simplu si mai tintit. De cele mai multe ori lucrez la ceva pe hartie, chiar si ilustratii pentru ca stiu ca am de lucru la pahare. Si da, recunosc ca paharele si pictura pe acest mediu sunt o pasiune a mea mai veche pe care o cunosteti deja. Am reluat unele postari si poze cu pahare facute in anii anteriori, cautand in cuvinte simple sa explic detalii, tehnici si tips&tricks. Acuma... munca in sine e aceeasi : multa si migaloasa. Si e minunat sa vezi ca dupa ce ai terminat ceva, chiar e pe gustul celor dragi. Nu mi-au placut modelele repetitive si nici copiile colectiilor mele la colectiile noi asa ca nu prea veti vedea dubluri, decat poate poze din aceeasi colectie reluate cu un scop anume sau poate anumite elemente care sa fie reinterpretate pe paharele noi. Ahhhh, si apropos, tot pe Instagram veti descoperi ( da, si pe Facebook sunt la fel postate) ca fiecare colectie are numele ei si le puteti gasi foarte usor doar scriind numele colectiei, ca de exemplu: #colectia_vesnicia clipei / #colectia_dordecasa / #colectia_dulceiunie / #colectia_izdepoveste / #colectia_simfoniaflorilor / #colectia_dragostenesfarsita (singura scrisa cu diacritice) / #colectia_serafimi etc.

      Un capitol nou pe care l-am deschis anul acesta este cel de video.Va fi greu caci nu am experienta vasta in acest domeniu, asa ca fiti blanzi cu mine. Ce am filmat a fost legat de #colectia_serafimi, iar in luna august va urma un tutorial (primul de altfel ce acest fel, despre cum sa pictezi in acuarela - tot asa, facut la cerere).

      Partea de ilustratii se gaseste usor pe @anca_pacesibucurie, tot pe Instagram. Aici veti regasi si desene facand parte din provocarile de care v-am vorbit mai sus cat si de creatii proprii, mini ateliere sau lucru inspirational (nu cred ca v-am spus, dar sunt membra pe #dailycreatinggroup gazduita si administrata de @terryrunyan). Yeap, multa activitate artistica anul acesta si totul spre binele unei dezvoltari armonioase in acest domeniu artistic deosebit. Si da, daca aveti nevoie de sfat sau idei de activitati cu cei mici stiti ca aveti unde sa intrebati. Prietenii stiu de ce spun asta.

      Fara prea multe alte ocolisuri va anunt ca veti vedea mai multa activitate pe social media, fara a uita totusi blogul. Daca voi gasi ceva cu totul deosebit care sa faca obiectul unui articol aici, il voi scrie cu siguranta. Daca veti gasi de cuviinta sa ma urmariti pe Facebook sau Instagram, va astept cu drag. La fel cum v-as bucura nespus si de mesaje, acolo unde timpul va permite sa scrieti unul. Pana acum nu tin minte (sper din suflet sa nu spun ceva neadevarat) sa fi uitat pe vreo cineva si sa nu ii fi raspuns.


       Acestea fiind spuse, va doresc un post cu pace si cu bucurie, caci prima jumate a anului deja a trecut si sper ca e cu folos pentru toata lumea. 

      Va multumesc tututor celor care de-a lungul timpului m-ati citit si ma cititi in continuare, care m-ati incurajt si mi-ati dat aripi sa zbor. Inseamna mult pentru mine si sa apreciez pe fiecare in parte.

cu drag, 

Anca M


Niciun comentariu: