marți, 10 ianuarie 2023

De la lume adunate (15) - Păpușezia Tachi

Bine v-am găsit oameni buni,

Am realizat că acest capitol nu l-am mai deschis din 2018, vă mai amintiti când vă spuneam de Aud Band ?

Acum haideti  să vă vorbesc despre bucuriile altora ! Adică altfel spus despre frumusețea de a fi meșter artizan. Sau cât de frumos lucrează bunul Dumnezeu prin mâinile oamenilor. 




Pe @Papușezia Tachi am descoperit-o printr-o împrejurare minunată și nu regret o clipă că a fost așa. Ce face ea și cât de migălos lucrează vă las pe voi să descoperiți pe pagina ei de facebook  sau pe Instagram la @papusezia.tachi . Clar este că în bradul de Crăciun am la loc de cinste doi îngerași superbi care îmi încântă privirea ori de câte ori trec pe lângă brad. Abia aștept să prind un moment pe îndelete să îi și desenez. Voi ce oameni minunați ați mai descoperit în ultimul timp? 

cu drag,

Anca M


Niciun comentariu: