marți, 16 iulie 2013

Cadouri

      Imi aduc aminte de ultima postare legata de cadouri si parca as spune ca a fost ieri. Totusi m-am uitat pe site si au trecut mai bine de 4 luni daca am numarat bine. Deci un lucru e clar. Trebuie sa va mai povestesc de lucruri frumoase, lucruri care aduc bucurie si celui care le face si celui/celei care le primeste.
In spiritul pur jucaus, am asternut pe hartie desene, am lipit, am decupat, am desenat, iar lipit,iar desenat...in fine, munca serioasa, sa nu credeti altfel :). Dupa, m-am gandit sa le fac cadou. Cateva din ele le-am dus la printat, iar ce a iesit vedeti mai jos.

      Unele le cunoasteti deja, unele sunt noi. Modelele pot fi inramate, facute ambalaj, carti de vizita (in cazul unor mici adaptari), mini felicitari pentru a lasa un mesaj. Eu am ales sa inramez unul din modele  pentru ca mi s-a parut foarte potrivit.
 

      Unul din desene este folosit ca ambalaj - apropo, ambalajul acesta cu verde mi se pare foarte vesel,simplu si original in acelasi timp, iar felicitarea cu tortul e agatata de hartia de ambalaj cu un clestisor :)

      Aceste cadouri mi se par o alternativa excelenta la ceva cumparat. E sigur facut manual, e personalizat, e unic in felul lui si este un fel de a spune celui caruia daruiesti acest cadou ca ai petrecut timp facandu-i o bucurie.  La toate aceste mici atentii poti adauga si ceva mai scump sau mai folositor, important e sa arati ca iti pasa, nu?
Timp din belsug va doresc, sa faceti ceea ce va aduce liniste si implinire.
cu drag,
^.^ Anca M

2 comentarii:

Taniuşa Corcoduşa spunea...

Sunt foarte frumoase si vesele picturile tale draga Anca ca si firea ta dealtfel vesela si linistita. Cu siguranta sau bucurat mult cei ce au primit darul de la tine.

Anca M spunea...

daaaaaaaaaa, unde nu mai pui ca nici nu mai vroia a mea prietena sa mai desfaca ambalajul :)) si am mai patit asta de multe ori :)PS - acest cadou avea o "continuare" pe care a primit-o azi (cu intarziere ce e drept) - am sa pun cat de curand poze pe blog.