joi, 29 mai 2014

Viata in imagini - Constanta (10)

      Bine v-am gasit,
Mi-a fost dor sa fiu aici pe blog cu voi sa va mai povestesc din peripetiile prin care am trecut si sa va arat ceva frumos. Am avut extraordinara ocazie sa fiu martora in weekend la un eveniment extraordinar: Tall Ship Regata 2014. Pe langa aceste frumos eveniment care a intrunit nenumarate vase cu panze si oameni frumosi am mai avut si placerea de a ne plimba nestingheriti pe faleza marii, de a manca la malul marii, de a ne plimba cu trenuletul, de a merge la acvariu...si mai ales de a fi mangaiati de adierile si briza marii si caldura soarelui. Va las cateva poze sa va incant si pe voi mai ales daca nu ati avut deja ocazia sa fiti si voi martori.









Va doresc timp pentru voi (sa iesiti in natura, la un festival, cu prietenii, la o plimbare,...) si va doresc sa petreceti cat mai mult alaturi de cei dragi voua.
cu drag,
     ^.^ Anca M

Niciun comentariu: