duminică, 26 octombrie 2014

Sticla mata pictata (13)

      Bine v-am gasit in prag de iarna...cel putin la noi in Bucuresti de ieri e iarna :) oarecum. Ce a fost cel mai frumos ieri este ca a venit iarna peste mine fara sa realizez. Eram atat de concentrata cu desenul ca nu vedeam ca afara fulg cu fulg se astern straturi, straturi albe de zapada care mai apoi aveau sa ma faca sa visez deja la serile cu luna plina si totul alb. Ei, nu am ajuns chiar acolo, dar deja sunt cu gandul departe. Deci ieri pictam, desenam si altele asemenea...e ceva ce face parte din perioada asta minunata cand nu imi pare rau ca stau in casa si nu scot nici macar nasul pe geam. Am ajuns la al doilea atelier de creatie si cum patesc de fiecare data, dupa ce termin de lucru (prima parte), urmeaza ceva foarte frumos...trebuie sa vad ce fac cu restul de acrilice imprastiate pe palete de care nu ma indur sa le arunc. Asa ca a doua parte de ieri a fost sa imi pun mintea la contributie si sa fac ceva cu acrilicele ramase. Ce mi-a trebuit a fost un pahar de sticla (mata, gata facut) si ceva imaginatie. Ce a iesit este un pahar de toata frumusetea (mai ales ca e pentru mine facut, deci clar e frumos) pe care abia astept sa il "ornez" cu o luminita sa vad ce efect va da.
      Pana atunci insa va arat doar paharul, ramanand pe o alta data sa fac si testele cu luminite.
Va doresc o duminica linistita alaturi de cei dragi voua.
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: