vineri, 7 februarie 2020

De la lume adunate (14) - copilăria în artă

      De când nu am mai scris la acest subiect a trecut un secol. Ultimul articol pe această temă era publicat în 2016  în luna mai. Minunata amintire. Am reușit de-a lungul timpului sa adun multe subiecte pentru acest tip de articole așa că voi împărtăși bucuria mea cu voi arătându-vă câteva imagini cu totul deosebite. Lucrările realizate, care din punctul meu de vedere sunt perfecte prin simpla combinație între pictură și ilustrație (ca să nu mai zic de măiestria maestrei de le-a realizat) , aparțin unei artiste georgiene de o mare delicatețe artistică.



 











      Site-urile pe care am găsit imaginile sunt: pinterest și Tutt'Art. Vă las să vă delectați privirea admirând câteva dintre lucrările artistei Nino Chakvetadze, toate cu motive de iarnă că tot am avut ieri prima zăpadă din iarna 2019 spre 2020.





cu drag,
Anca M ^.^

3 comentarii:

Andreea spunea...

Ce frumoase sunt!

Anca M spunea...

Cu adevărat sunt deosebite.

Diana spunea...

Sunt absolut minunate imaginile! Ma topesc după ele.