luni, 20 februarie 2023

#creativebookchallenge2023 (03/2023)

      Bine v-am gasit oameni buni,


       "O noua zi acelasi prieten"...era o vorba la un post de radio acu ceva vreme (o mai fi si astazi aceeasi vorba, nu stiu sa va zic). Cert este ca o noua zi ma duce cu gandul la acelasi subiect tare drag mie si anume #creativebookchallenge2023.

       A trecut deja o saptamana de cand am facut primul articol legat de acest subiect si de atunci mi se pare ca s-au intamplat extrem de multe lucruri minunate legate de acest subiect.

       Si nu vorbesc doar de faptul ca ma simt mai motivata sa citesc, dar am primit mesaje de tot felul care mai de care ai incurajatoare, creative si, de ce nu, ca sa imi faca inima sa imi sara in sus de bucurie.

       Ieri de exemplu am vazut primul titlu scris in raftul de carti din aceasta initiativa frumoasa. Siiii daca am mai fost si prezenta la acest mic eveniment, deci il pot considera o adevarata reusita si motivatie !

       Personal, pot spune ca deja am doua carti pe „raft” si mai mult de atat am reusit deja sa incep proiectul mare de „double page spread” (ala de doua pagini pline cu carti si rafturi si chestii dragute de care va vorbeam data trecuta. Am inceput cu primul element deosebit pe care o sa vi-l arat si judecati si singuri cat de incantata sunt de realizarea lui.




       Acest model este cu totul special sufletului meu caci ma leaga de o amintire deosebita de la Muzeul Astra, vara lui 2022 si o dupa-amiaza de nota 20 petrecuta alaturi de mesteri populari la targul de Sfanta Maria Mica, cum i se mai zice in popor si la Adormirea Maicii Domnului. Vremea stiu ca era fix cum trebuie sa fie : calduroasa, dar cu o briza si un iz de ploaie, apoi cu ploaie marunta si racoritoare in prag de amiaza si dupa iar cu Soare si aer proaspat de August. Cei care ati fost la targuri in aer liber la Astra (si nu numai la Astra, dar asa in aer liber) stiti ce placut este sa fii afara in aer liber si sa te plimbi pe alei dupa o ploicica placuta printre copaci, case, flori si oameni asa care petrec in tihna.





       La una din mesele cu exponate am vazut o icoana deosebita a Sf. Marii, Buna Vestire, de la Arpasu (de Sus oare sau de Jos? Asta am uitat.) si care mi-a ramas la inima, si nu doar ca era facuta cu verde si auriu, dar avea ceva cu totul deosebit in modul de realizare al ei. Caz in care, fara sa stau prea mult pe ganduri am intrat in vorba cu un om deosebit care a mestesugit acest minunat odor si am cerut si permisiunea unei poze. Mult timp am stat sa ma gandesc la cum ar arata daca cineva ar incerca sa o deseneze si dupa mai bine de jumatate de an mi-am luat inima in dinti si am incercat o mica reproducere fix aici in cadrul acestui proiect. Astfel aceasta va fi primul lucru cu o amintire aparte care va strajui delicat pe raftul cel mai de sus al micii mele biblioteci din anul 2023. Mai e de lucru la ea, dar modelul e minunat !





       Voi ce ati mai citit? Ati inceput cumva sa faceti o pagina de caiet cu acest proiect deosebit?

       O zi cu pace si bucurie va doresc !

Cu drag,

Anca M



2 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

chiar ca are culori deosebite, de primavara.E foarte frumoasa!

Anca M spunea...

Îți mulțumesc frumos, Irina, pentru că ai venit aici să lași un comentariu. Voi căuta și originalul să vezi cât de frumoasă e cu adevărat. Și da, e ca și cum a intrat primăvara în blocul meu de desen.