duminică, 29 ianuarie 2012

Aranjamente florale (3)

De curand am lucrat la un proiect foarte placut: aranjamente de nunta. Clar ca nu am facut buchete de mireasa sau lumanari de nunta, dar m-am distrat de minune facand corarde si corsaje. Cand voi face buchete de mireasa cred ca voi incepe cu cel de lalele...mi se pare un inceput absolut superb.
Pana una alta, ma limitez la un buget mai mic.

Acest corsaj simplu se poate purta legat cu panglica la mana ; garantez ca nu pica oricate hore ai face.

O cocarda nu inseamna doar o floare artificiala...una naturala poate merge la fel de bine (daca nu chiar mai bine decat cea artificiala).Sunt foarte migaloase, mai ales daca te gandesti ca ar trebui sa faci vreo 200-300 la o nunta. Personal m-as rezuma la corsaje naturale doar la miri, nasi si parintii mirilor.

 Asa, si ca sa nu inchei seria 3 a aranjamentelor florale asa repede, am facut un buchet din anturium combinat cu ratan si floarea miresei...totul asortat (bineinteles) cu o panglica alba de satin.