duminică, 6 mai 2012

Papier mache


Bine v-am regasit.
Dor imi era de lucrat ceva frumos. Dor imi era sa intru pe net. Si iar dor sa va scriu.
De curand am avut ocazia sa ma uit pe o revista cu tot felul de activitati creative si una care mi-a cazut draga a fost cea de papier mache.
Tehnica e simpla si deloc costisitoare: ca materie prima iti trebuie tot ce nu prea mai ai nevoie prin casa (cartoane si hartie in special), lipici facut din faina cu apa(proportie 1/3), foarfece si ata. 
Rezultatul arata cam asa (cu ocazia asta am renuntat la aranjamentele de iarna din casa).
Ca totul sa fie ca la carte mi-am insirat opera deasupra oglinzii si pe perete. Alaturi de modelele facute din hartie, am adaugat niste papusi facute din voal, polistiren si par de inger. 




 Daca aveti timp si dispozitia necesara, aceasta activitate poate fi foarte placuta si/mai ales alaturi de cei mici (desi e posibil ca la urma sa aveti niste murdarici langa voi)

Cu stima,
A voastra, Anca M.

2 comentarii:

Iasmin spunea...

Ancuto, ne e dor de tine! Pupici!

Mariana spunea...

Ce frumos!
Te îmbrăţişez cu drag, Anca!
Hristos a înviat!