sâmbătă, 15 septembrie 2012

O poveste (cutia scufitei rosii)



A fost odata ca niciodata o domnita frumoasa care s-a indragostit de un model extraordinar de poveste si mi-a cerut o cutie lucrata cu acest model.

Modelul o reprezinta pe scufita rosie si pe lupul cel rau care in aceasta poveste s-a preschimbat in lupul bun si ii aduce scufitei o floare in forma de inima.  Poate vazand rautatea lumii in care traim s-a saturat si el si a preferat o alta cale de a trai...aceea a dragostei. Ideea e geniala si lupul cel rau devenit  bun este chiar  un final extraordinar pentru o poveste.
Cert  este ca tehnica servetelului in acest caz a mers de minune. Cutia e la fel de mare ca si cea  de la frumoasele egiptene sau frumoasele africane. Ce este diferit  este tehnica de a lucra interiorul. Am gasit un model care l-am folosit pe post de tapet si l-am impodobit cu cateva ornamente pictate.



Un week-end placut cu pace si bucurie va doresc.
Anca M





Un comentariu:

Cristina spunea...

Ancuta draga, faci niste lucruri atat de frumoase, m-ai dat gata. Unde mai pui ca si scrii frumos si cald, tocmai tu care ziceai ca n-ai talent la povesti :)). Imi place mult site-ul si chiar si mai mult cutiutele, dar am lasat comentariu la asta sa nu uiti de ideea asta, ca ar fi o idee de cadou pentru Raluca de ziua ei. Daca nu si asta e pentru ea :).

Pup si week-end placut.