miercuri, 24 octombrie 2012

Dor de a desena

Da' chiar asa...oare de ce nu am mai desenat in ultimul timp? Se pare ca trebuie sa fiu mai mult pe acasa ca sa am si timp de desene...dar nu e nimic, recuperez eu. Scotoceam de curand prin poze si am gasit asta : o poza a unui desen mai vechi care mie mi-a placut foarte mult. Originalul e intr-o carte...dar i-am uitat titlul. Stiu ca povestioara era foarte frumoasa si imaginea si mai frumoasa...asa ca m-am apucat de desen.Poate suna ciudat, dar pe cine il mananca un pic mana si pensonul (pensula ar suna mai bine, dar e un cuvant prea serios) stie despre ce vorbesc.
Doresc tutoror celor carora le place sa deseneze (sau macar sa mazgaleasca asa ca mine) spor la lucru. Iar celorlalti, spor in orice activitate frumoasa realizeaza.
a voastra,
Anca M

Niciun comentariu: