vineri, 8 februarie 2013

Ganduri impartasite

Am gasit un mesaj frumos primit astazi prin posta electronica :
Am invatat ca lucrurile marunte, de zi cu zi, fac viata mai frumoasa.
+++
Cu adevarat aceasta vorba mi-a mers la suflet. Si asta cu atat mai mult cu cat astazi de dimineata a fost o vreme de poveste...ningea cu fulgi mari si desi, iar eu am iesit in afara sa ma bucur de vremea care se prevestea a fi extraordinara.Si uite asa viata mea a devenit mai frumoasa pentru simplul motiv ca m-am bucurat cu toata inima de acest moment.
+++
E vineri, si vinerea e prevestirea a doua zile libere in care sa te bucuri si sa faci ce vrei. Cafeaua sau ceaiul cald, merg extrem de bine cu vremea friguroasa de afara. Si toate legate, parca prevestesc povestile la gura sobei sau dorul de a desena, in cazul meu.
Acum nu pot desena,dar vreau sa va arat o poza cu un motiv pe care l-am facut de curand.
Nu iti trebuie decat tus si acuarele...si imaginatia care in nici o clipa nu trebuie sa lipseasca. 
Si ca toate sa fie complete, o muzica pe masura. Pentru astazi am ales ceva primit tot prin mail...o doina asa cum nu prea des auzim.
Va doresc tuturor o zi plina de bucurii si spor in toate.
cu drag,
 ^.^ Anca M

Un comentariu:

Melly spunea...

Foarte mult imi place cum pictezi!
Felicitari draga mea! Te mai astept pe la mine!
Calde imbratisari,
Melly