marți, 26 martie 2013

Cadouri

Ce poate fi mai frumos decat sa daruiesti un cadou ? Mhhh, poate sa primesti unul, ar spune unii. Eu una, ma pot declara foarte incantata ca pot darui cadouri frumoase (asta nu inseamna ca nu imi creste inima cat casa atunci cand cineva se gandeste la mine si imi daruieste un cadou cat de mic). Si cum doar a va spune nu e de ajuns, am sa va arat cateva poze cu  ce am mai mestesugit de curand :

Acesta este un desen lucrat in acrilic pe hartie fotografica...fundita si ambalajul sunt creatie proprie (desi am mai vazut asta si la altii). Simplu, delicat si un ambalaj pe cinste mai ales daca e sa ne gandim si la ce se afla sub hartie.


Un alt cadou - la fel : desen in acrilic pe hartie fotografica cu mici detalii lucrate cu cerne relief auriu. Ambalajul si mai ales flooorile sunt creatie proprie - ideale pentru a infrumuseta un cadou oricat de mic ar fi el. Va trebuie hartie de impachetat, o foarfeca, lipici si margele...si un pic de imaginatie.

Si iar - un alt cadou frumos facut cu toata dragostea pentru a aduce un strop de culoare si de bucurie. Rezultatul a fost pe masura - iar florile au iesit atat de bine ca mai mai "proprietara" cadoului sa nu mai vrea sa mai desfaca ambalajul.
Ei, dragilor si dragelor, cam atat pentru moment. Va doresc sa gasiti momente de liniste si relaxare si sa va bucurati facand lucruri care va aduc zambetul pe buze. Chiar asa, voi ce mai lucrati ?
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: