sâmbătă, 13 aprilie 2013

Viata in imagini - favorite things - Giverny (5)

     Asa ca in plina primavara, gandul meu zboara la o calatorie frumoasa facuta in Franta, cam in perioada asta a anului. Prima fotografie pe care am descoperit-o este acest tablou frumos pe care l-am gasit intr-o galerie de arta undeva printre stradutele mici si intortocheate ale Parisului - nu ma intrebati de autor ca nu stiu cine l-a pictat.
Referitor la artisti si mai ales pictori, ar fi unul la care imi fuge gandul si acesta este Monet. Dar la el nu ma gandesc din perspectiva artei ci mai degraba a peisagisticii gradinilor in care a locuit. Asa ca urmatoarele fotografii intra direct in inima unui satuc din Franta - Giverny, fata de care mi-au ramas multe amintiri frumoase.
Va las in compania unei melodii frumoase
 si va invit intr-un periplu vizual  plin de culoare si prospetime.











O duminica frumoasa, plina de soare si de flori de primavara.
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: