sâmbătă, 25 mai 2013

Bujori in floare

      Mare incantare este anotimpul florilor. Nu trebuie decat sa deschizi ochii si sa vezi cate minunatii se astern in fata noastra. Observ ca este atat de usor sa gasesti fericirea in lucrurile simple si desi este asa, foarte multi sunt tristi...tristi si nefericiti si vesnic in cautarea acelui ceva pe care nu il vad dar care de cele mai multe ori este sub nasul lor. Va invit la un experiment : iesiti afara si uitati-va in jur, e imposibil sa nu vedeti lucruri frumoase. Daca insa nu puteti iesi afara uitati-va in jurul vostru... e posibil ca sa gasiti un om care va iubeste si care are grija de voi. Iar daca persoana de langa voi e trista cred ca voi puteti aduce o raza de lumina. Caci ce poate fi mai frumos decat a gasi fericirea?
Fericirea inseamna sa aduci bucurie si sa oferi dragoste celor din jur. 
       Azi am fost partasa unei nunti...o ceremonie de o finete extraordinara si de o delicatete a mirilor aparte. Mi-a placut mult buchetul miresei...doar din bujori si atat. Plecand de la acest buchet, mi-am adus aminte ca de curand am primit si eu un buchet de bujori pe care nu m-am putut abtine sa nu il pozez in diferite ipostaze. Va las spre vizualizare cateva poze facute cu buchetul meu de bujori in diferite ipostaze si lumini.


  Va doresc tuturor un sfarsit de saptamana placut si plin de bucurii.
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: