duminică, 25 august 2013

Ganduri de seara

       Daca va spune vreo cineva ca o cafeluta buna nu se poate bea la 10 noaptea, se inseala amarnic. Noi am facut asta de curand si va spun sincer ca e perfect. Sa fie seara, racoare, sa vezi stelele deasupra capului tau si sa stai linistit la o ceasca de vorba. Fara graba, fara stres, fara galagie si fara griji. Adevar este ca grijile fac din noi oameni tristi si agitati. Si iar adevarat este ca multe dintre griji ni le facem cu mana noastra (sau mai bine spus cu mintea noastra).
Va doresc o seara minunata si o saptamana lipsita de griji.
+++
Orice zi poate fi motiv de bucurie, asa ca bucura-te de viata.
cu drag,
^.^ Anca M

3 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

ai perfecta dreptate! am experimentat de multe ori, cu mami: cand nu avem somn, indiferent de ora, ne facem o cafea si o savuram povestind!

RamonaM spunea...

Eu nu am incerat....dar cum ai descris tu momentul cred sa fie minunat....

Anca M spunea...

@Prietena-japoneza, ma gandeam la tine acum cateva seri la ce spuneai si tu - ca ai experimentat de multe ori - am reusit si un experiment la care am adaugat si o prajitura buuuna cu ciocolata...ei, in cazul asta efectul a fost o noapte luuunga de povete.
@RamonaM, bine ai venit pe blog. Sincer, pentru a crede, e bine sa experimentezi.E absolut genial. Doar sa nu ai probleme cu somnul dupa aia (pt seri poti folosi cafea fara cofeina sau cafea din cereale).