duminică, 9 martie 2014

Viata in imagini - Paris (9)

      Afara inca nu prea arata a primavara, dar se simte parca in sufletul fiecaruia adierea de primavara si bucuria de a incepe iar o noua perioada de plimbari si iesiri in aer liber. Cum inca totusi nu pot spune ca am inceput perindarile prin tara (sau in afara ei), ma mai delectez cu cateva imagini dintr-o tara care mie imi place mult si intr-un context foarte prielnic bucuriei mele interioare.
      Si ca totul sa inceapa bine, va las o schita dintr-o zi de primavara (va povesteam eu acum ceva vreme de o experienta foarte placuta) cand mi se lungeau urechile si imi curgeau ochii dupa niste chimonouri de poveste cum doar la un festival japonez se poate vedea.
visand la soare si costume
      Asa, si acum sa trecem la lucruri mai serioase, va las sa va delectati privirea cu niste poze pe care eu le pastrez la capitolul "bucurii".
intr-un parc boem

o vitrina cu pisici pe alese

mama si puii ei

intr-un moment de liniste completa

un chimono sau o opera de arta?

la gramada, scaldatul e mai placut si mai amuzant,nu?

un sort de bucatarie la un magazin

bucuria ilustratiilor de calitate

o usa plina de flori

intr-o vitrina - pete de culoare

picturi pe alese - facute chiar sub ochii spectatorilor

un loc de poveste

acelasi verde primavaratec
arta pe hartie de orez

Va doresc o o seara linistita si o saptamana minunata si insorita.
cu drag,
^.^ Anca M

2 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

minunate fotografii...cel mai mult m-a atras ... chimonoul!
să ai o seară minunată!

Anca M spunea...

ma gandeam eu ca vei gasi ceva care sa iti atraga privirea din toate pozele expuse aici.