marți, 29 iulie 2014

Timp liber - intre desen si dor de duca

      Ce face omul cand e sanatos si are timp liber? Pai ...poate face destule. Eu am ales sa desenez... ca de obicei. Acest model l-am facut de ceva vreme, dar tot am amanat sa vi-l arat. De data asta am preferat sa aleg un mediu de lucru ceva mai aparte...si automat si timpul de lucru s-a schimbat un pic.
       Pentru cei care deja nu au ghicit deja ce este va spun eu: e un perete :) mic de vreo 3m si ceva pe care m-am gandit ca nu ar strica sa il decorez un pic. Asta se intampla inainte de a-mi fi capul la concediu, iarba verde, alint de fan proaspat cosit sau de adieri de mare...acum fiecare dupa ce doreste sa ii fie dor.
      Si daca tot am vorbit de dor de duca, va las o melodie frumoasa sa va incante auzul. O zi frumoasa va doresc cu mult soare, adieri de vant si gand de iesit din casa.
cu drag,
^ .^ Anca M

Un comentariu:

prietena-japoneza spunea...

îmi place mult ceea ce ai realizat!
e bine să ai timp liber ca să mai realizezi câte ceva minunat!
îţi doresc un weekend plăcut!