luni, 14 iulie 2014

Educatie - discurs la nivel inalt

      De cata vreme am cautat acest videoclip si nu il mai gaseam... Nu stiu cata lume va gusta acest fel de discurs, dar mie mi-a placut foarte mult. E legat de un subiect anterior cand vorbeam de ideea de educatie. Poate ca avem avantajul pe care multe tari nu il au si anume ca educatia e parte oarecum gratuita a vietii, doar sa vrei sa faci carte, desi cateodata acest simplu cuvant "gratuit" vine cu multe costuri, cerinte de la profesori, caiete, carti, tinuta vestimentara, a "n"-spe mia editie din colectia nu stiu care ca asta se preda anul asta la scoala si asa mai departe. In orice caz, a avea carte e lucru mare. Si desi sunt destule guri care spun ca orice prost azi are macar cateva clase, eiii, ati fi mirati sa vedeti ca nu e chiar asa. Si exact in acest context mi-a placut mult ce zice omul asta (nu ma intrebati detalii despre persoana lui ca nu stiu sa va spun).
sursa: net
      Va las sa savurati picanteriile lingvistice si adevarurile triste din spatele acestor fraze pline de inteles. Pentru cei care au probleme cu limba engleza, am gasit si subtitrarea in romana. Vizionare placuta.



cu drag,
^.^ Anca M

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ben Carson este un medic adventist foarte cunoscut, in special pe partea de cardiologie si pentru despartirea siamezilor.
Are chiar si cateva carti scrise si traduse in limba romana (le gasesti la editura Viata si sanatate), dar din punctul meu de vedere foarte slabute.

Anca M spunea...

bine ai venit, multumesc frumos de precizari, chiar nu stiam; nu ma stiu mare cititoare, nici admiratoare a acestui domn, doar ca in acest context mi-a placut mult ce a vorbit despre educatie.