sâmbătă, 29 octombrie 2016

Am vazut si mi-a placut (2)

      ... cu adevarat mi-a placut. Ce anume? Un film bineinteles. Il stiu de mult si credeam ca toata lumea il stie, dar se pare ca nu e asa. Sau poate ma insel eu. In orice caz, cum nu e prima data cand ma mai apuca sa vorbesc despre filme, mai direct sau mai pe ocolite, asa nu cred ca va fi nici ultima. 
Kelly Murray
De aceasta data am ales un film de o delicatete extraordinara. E ceva diferit de tot ce cunosc si poate ca de asta mi-a si placut asa de mult. Nu intru prea mult in detalii, dar va recomand cu drag filmul Vulpea si fetita (Le renard et l'enfant). Daca il vedeti scris in grila de programe nu il ratati. Se poate vedea si pe net desigur, dar e de preferat sa aiba o rezolutie cat mai buna ca sa va incante cu adevarat caci merita.
Vizionare placuta si o duminica plina de pace si bucurie va doresc.
cu drag,
^.^Anca M

Niciun comentariu: