vineri, 8 decembrie 2017

Motive populare "dulce dor de tara" - sticla pictata (24)

      A trecut ceva vreme de cand nu v-am mai spus despre povesti pictate pe pahare. Cele pe care le voi arata ochilor vostri au fost facute pentru o prietena foarte draga mie in semn de recunostinta pentu ai sai prieteni.
      Sa fi trecut ceva vreme de cand au fost date, mie mi se pare insa ca mai ieri am lucrat la ele.
      Setul de 6 pahare este pictat manual cu binecunoscutele culori de sticla de care v-am vorbit de atatea ori si contururi speciale tot pentru sticla.
      Tehnica e simpla. Daruirea si darul stau in mainile celui care lucreaza si in harul primit de Sus.
      Mai departe, va invit si pe voi sa faceti la fel.
      Luati-va curaj si faceti ceea ce va aduce pace voua iar celor din jur, bucurie.
Cu drag,
^.^Anca M

3 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

minunate pahare au rezultat ! felicitări !
cred că nu aş mai putea bea din aceste pahare de teama de a nu le sparge !!!
cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !

prietena-japoneza spunea...

pentru anul care vine repede, repede: LA MULŢI ANI !!!

Anca M spunea...

Bine te-am gasit Prietena-Japoneza.
Am mai auzit expresia "teama de a nu le sparge" dar asa nu te mai bucuri de un vin bun servit asa galant :))) Crede-ma, merita toata osteneala sa vad cata bucurie aduce o astfel de degustare. La multi ani si tie pentru noul an.