miercuri, 10 ianuarie 2018

Lansare de carte (3)



Bine v-am gasit oameni buni,
      Sper ca ati inceput ziua cu bine si ca va tihnesc toate.
      Stiu ca asteptati cu mare interes postarile si ilustratiile asa ca nu stau mult pe ganduri si ma duc sa pregatesc materiale sa va incant privirile. 
      As dori sa va prezint una din ilustratiile tare dragi mie (de fapt, care dintre ilustratii nu imi este draga?) si anume ilustratia de lansare a evenimentului:
© ilustratie Anca M
    Imi aduc aminte ca lucram la aceasta ilustratie si mai ca simteam ca stomacul meu o ia nitel razna. De ce? Sa va dau o idee. Ganditi ca sunteti in prag de seara, asa dupa o zi de munca, ati mancat asa in liniste, si va asezati la masa de lucru - aia de acasa - asa in tihna sa va apucati de un proces de creatie. Si ca sa ilustrati trebuie sa cititi textul si sa dati frau liber imaginatiei. Toate bune...dar citind povestea o sa descoperiti cat de fascina(n)ta poate fi o pisica care vaneaza muste ( serios? adica altceva mai bun de lucru chiar nu are de facut?) si cat de de apetisant poate fi sa devoreze aceasta insecta. Nu stiu voi cum sunteti, dar mie imi picase dintr-o data mancarea cam grea. Ce musca crocanta, ce deliciu culinar felin, nu mai tinea nimic la mine. Asa ca initial renuntasem la musca si am inceput sa o desenez pe Catia, asa zglobie cum e ea, sarind de dupa o perdea si insfacand...eiiii, asta era sa vad in alta zi cand stomacul meu nu era asa de plin. Am revenit asupra ilustratiei intr-o alta seara, dar pe nemancate si am decis ca e musai sa apara si musca aia. Una peste alta, am folosit mai mult de cinci nuante pentru a-i desena doar aripile amaratei de musca care avea deja soarta decisa. 
      Concluzie: niciodata sa nu ilustrezi ceva care nu iti pica bine la stomac seara, dupa ce ai cinat.
      Asa crocanta si apetisanta cum a iesit musca, ilustratia mi-a ramas tare draga si drept dovada este si cap de afis pentru lansarea evenimentului.
      Pana la noi istorisiri, o zi frumoasa va doresc.

cu drag,
^. ^ Anca M

Niciun comentariu: