miercuri, 9 octombrie 2019

Colecția "pentru Sofia" - sticla pictata (27)

      Bine v-am găsit oameni buni,

      Îmi era dor sa revăd colecțiile de pahare deja lucrate și căutând în arhive am regăsit una pe care sigur nu o cunoașteți.
       Are delicatețea unei zile senine de primăvară, culorile simple în nuanțe diafane de roz și frumusețea unui moment unic în timp. Cum altfel poți sa te simți degustand dintr-un pahar asa migălos lucrat decât ca trăind o clipa plina de bucurie și tihna?
      Din categoria "doctorul nu are medicamente și croitorul ață de cusut", la fel și eu nu am asa colecție în casa, ci doar păstrată în amintirea unor zile pline de studii și munca. Pozele sunt multe, dar aici nu las decât câteva din ele în speranța că orice vedeți aici sa fie o inspirație pentru proiectele voastre viitoare.




cu drag, 
Anca M ^. ^


Niciun comentariu: