duminică, 30 ianuarie 2022

Am văzut și mi-a plăcut

 Bine v-am găsit oameni buni,    

      Este o zi minunată de făcut... de toate. Noi am ales o ieșire în aer liber și un film pe care îl recomand cu drag. Adevărul este că perioada asta de sfârșit de săptămână cu doua zile libere este genială. Îți dă posibilitatea și să faci diverse activități casnice și să te bucuri de un pic de timp liber. Nu știu voi ce ați făcut până în acest moment, dar timp încă este pentru un film plăcut. Noi îl aveam de multă vreme în lista noastră de filme de văzut,  dar uite că abia acum i-a venit rândul.

https://pin.it/58ELyi1
https://pin.it/58ELyi1

      Mi-am readus aminte cu această ocazie că lucrurile mici fac diferența de cele mai multe ori între o zi obișnuită,  uneori poate chiar plictisitoare, și o zi deosebită, plină de aventuri și emoții.  Mi-am readus aminte că oriunde ești poți face o diferență între tot și toate. Mi-am readus aminte că întotdeauna omenia și bunătatea sunt absolut gratuite și infinit pline de recompensă într-o manieră pe care niciodată nu ți-ai putut-o imagina.  

      Chiar nu e deloc greu să spui o vorbă bună, să zâmbești cu toată inima cuiva, să faci un gest dezinteresat fără să aștepți nimic în schimb și să te bucuri de viață așa cum este ea, căci niciodată nu se știe când poate deveni grea și plină de încercări. Iar când se întâmplă asta, mergi mai departe neuitând de bunătatea inimii, de seninătate și de speranță.  

      Vizionare plăcută vă doresc: The railway children, 1971

cu drag, 

Anca M

Niciun comentariu: