duminică, 17 septembrie 2023

Un gand frumos

      Bine v-am gasit oameni buni,

      Atat ce am cautat acest videoclip primit de la prietena draga ca de data acessta am zis ca am sa il pun aici sa nu mai uit de el. Oricum, el era deja impamantenit in sufletul meu, daaaar am zis ca asa va aduce bucurie si altora nu doar mie. 

      Capitolul asta de "Un gand frumos" imi este atat de drag ca il recitesc iar si iar peste ani si e la fel de actual. Ultimul articol de genul acesta este AICI. Acum la cate articole cu acest nume am tot facut e muuuult de citit si cautat, dar merita cu varf si indesat. Fara a mai lungi vorba va las in continuare un videoclip intitulat "La petite fille de la mer" :

 


cu drag,

Anca M

2 comentarii:

Daniela spunea...

Minunat videoclip, Ancuța! Cât de fascinant e să privești lumea prin ochii unui artist talentat, să vezi cum totul prinde culoare și viață. Asociat și cu superba melodie a lui Vanghelis, mi-a mers direct la casa sufletului.
Îți mulțumesc pentru această bucurie! Domnul să-ți înmulțească bucuriile!

Anca M spunea...

Ce ma bucur de bucuria ta. Iti inteleg perfect sentimentul, cam la fel rezonez si eu. Si daca si eu tot in dar am primit acest videoclip, tot in dar il daruiesc celor care poposesc aici,pe acest blog. La fel ca tine, de data eu zic ca mesajul tau mi-a mers direct la casa sufletului meu. Iti multumesc din suflet pentru asta. Te imbratisez cu drag.