marți, 15 ianuarie 2013

Schite de sfarsit de saptamana

Desi nu este sfarsit de saptamana, mi-e dor de un pic de timp pentru lucru. Lucru in sensul cel mai placut cu putinta - dand frau liber imaginatiei.

 Lucrarile sunt executate in tus si acuarela. Mi-ar placea sa integrez aceste imagini pe felicitari...cred ca ar fi un cadou foarte frumos, daca mai adaug si o caligrafie pe cinste. :)



+++
Am gasit un citat pentru ziua de astazi care mi se pare perfect pentru starea pe care o am:
Viata este un dar extraordinar. Pretuieste-l, bucura-te de el, si profita de acest dar facandu-ti timp pentru lucrurile care conteaza cu adevarat.
O seara minunata va doresc si timp din belsug sa va bucurati de viata.
cu drag,
Anca M

7 comentarii:

adriana spunea...

frumosi cercelusi ai schitat; mi-ai amintit de niste felicitari chinezesti din vremea copilariei;

Anca M spunea...

multumesc frumos; ma bucur mult ca iti aduce aminte de ceva din copilarie...apropo de ce vorbeai tu de amintirile de bunica.

Melly spunea...

Foarte frumos desenezi! :)
Seara placuta draga mea!

flo.irina spunea...

Anca, esti foarte talentata. mereu astept ceva nou de la tine pe blog.

Anca M spunea...

Melly, iti multumesc frumos de gandurile bune.Si eu ma bucur de fiecare data cand intru la tine pe blog.
Irina, sper din suflet ca atunci cand mai vii aici pe blog sa gasesti lucruri frumoase care sa iti aduca macar pentru o clipa zambetul pe buze. Multumesc frumos de compliment.

prietena-japoneza spunea...

buna seara!
o idee buna cu frumosii cercelusi! mi-ai adus aminte de cercelusii pe care i-am avut si noi candva ...
intr-adevar ai un talent deosebit!
o seara buna!

Anca M spunea...

Stii cum se zice : niciodata nu e prea tarziu. Ma bucur ca iti place...cine stie, poate te tentez si intr-una din zile vei avea iar cercelusi la fereastra. Eu eram intr-o seara captivata de asa un desen frumos...asa ca m-am apucat de lucru. Te mai astept pe site.