duminică, 20 octombrie 2013

Cip cirip...

      V-ati intrebat oare vreodata de ce pasarile sunt asa de vesele tot timpul? Eu da...si cred ca raspunsul e simplu. Cu cat te bucuri mai mult de viata, cu atat nu ai motive sa mai fii ingrijorat. Si cu cat esti ingrijorat mai putin cu atat poti fi mai vesel. Si veselia duce la stare de bine. Si starea de bine duce la sanatate. Si sanatatea e un motiv bun ca sa te simti bine...asa ca te apuci de cantat...
sursa
      Nu aveam intentia sa fac aceasta postare cu atat mai putin cu cat perioada primaverii si a zilelor insorite si a copacilor in floare e deja apusa. Dupa insa m-am gandit ca poate tocmai pentru ca nu mai sunt asa de multe zile frumoase, ar fi un moment perfect ca sa aduc un zambet pe chipurile celor de langa mine. Am colindat netul si am gasit cateva ciripituri ale unor specii de pasari foarte mici si dragalase... Oare sa vi se para plictisitor? Nu stiu. Eu tot ce pot spune este ca un zambet si o stare de voie buna nu strica deloc. Iar daca am reusit sa aduc macar o farama de buna dispozitie, apoi atunci altceva nici nu imi mai pot dori.
 
 

Va doresc o saptamana usoara si senina.

cu drag,
Anca M

2 comentarii:

Tandreţe spunea...

O săptămână binecuvântată cu cântări, draga mea! Mi-au plăcut!

Anca M spunea...

hehehe, ce ma bucur :)))) macar asa auditiv sa ne mai coloram viata noastra :); te imbratisez cu drag.