sâmbătă, 12 octombrie 2013

Schite de sfarsit de saptamana

      Oare de cata vreme nu am mai aratat ce am lucrat? Ma uitam pe blog si am gasit postari veeechi de cand lumea. Asa ca e cazul sa va incant privirile cu o ilustratie - o schita facuta dupa un model gasit in casa de curand. Modelul este lucrat in acuarela si este o modalitate incantatoare de a petrecere cateva ore la un ceai fierbinte si o muzica buna.


+++
"In tot ce faci cauta sa lasi un zambet la urma."
+++
Un sfarsit de saptamana placut va doresc si mult timp de petrecut in aer liber.
cu drag,
^.^Anca M

4 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

si eu iubesc acuarelele... dar nu am mai gasit timp liber pentru asa ceva...poate, in viitor...frumoase acuarele! iti doresc o duminica placuta!

Anca M spunea...

Important e sa iti faci timp pentru ce iti place tie si iti aduce bucurie. Ma bucur mult ca ai trecut pe aici si ca apreciezi munca mea. O duminica placuta si tie Prietena-Japoneza.

Mariana spunea...

Foarte frumos! Mai vrem! :)

Anca M spunea...

Da, draguto, mai facem sau mai cautam din cele deja lucrate si va voi mai arata. Doar ai un pic de rabdare cu mine. Te imbratisez cu drag.