luni, 28 octombrie 2013

Scufita rosie

      Bine v-am gasit. Rascolind pozele si fisierele mai mult sau mai putin ordonate si catalogate, am gasit o cutie foarte frumoasa pe care vreau sa v-o arat si voua. Vorbind astazi cu cineva si vrute si nevrute am ajuns la talente. Toata lumea se asteapta ca sa fii un geniu, un talent in domeniul artei. Dorinta de a face ceva frumos trebuie musai sa aiba in spate experienta multa bazata pe o caruta de talent. Dar, stau eu asa si ma gandesc...oare toti ne-am nascut talentati? Oare suntem toti genii si talente? Ma indoiesc, sincer ma indoiesc. Viata e frumoasa prin varietatea ei de oameni si nu prin alinierea tuturor pe aceleasi standarde si principii. Iar ca unii poate sunt nascuti cu un talent extraordinar, asta nu inseamna ca si fac ceva cu el. (Tot respectul insa pentru cei care au talent si il si folosesc). Iar altii care nu au talent, dar vor sa faca ceva diferit cu viata lor lucreaza si lucreaza si iar lucreaza si se bucura de ceea ce fac fara sa se mai gandesca la ce zic unii si altii.
      Ei, dragi cititori pentru voi e acest articol, pentru cei cativa care vreti sa faceti ceva diferit cu viata voastra si nu sunteti talente inascute. Nu exista lucru pe care sa vrei sa il faci si sa nu poti. Asa cred eu. Si cred ca a vrea sa faci ceva frumos in viata ta si cu viata ta depinde doar de tine. Mie imi place sa fac viata altora frumoasa facandu-le mici bucurii si punand suflet in ceea ce lucrez. Cat se vede sau nu, asta nu stiu. Ramane ca timpul sa decida.
Spor, inspiratie si curaj...sa faceti ceea ce visati. 
Cu drag,
Anca M

Niciun comentariu: