marți, 7 aprilie 2015

Buna dimineata

      In weekend am avut deosebita placere de a fi partasa unui eveniment aparte la Ateneu. A fost o incantare si o mare bucurie sa fiu prezenta la un asemenea eveniment si sa ma intalnesc cu oameni dragi sufletului meu.(Multumesc mult de tot pentru invitatie!) Din toate melodiile pe care le-am ascultat si care mi-au incantat sufletul este una care mi-a ramas draga ( nu ca celelalte nu ar fi fost extraordinare). Asa ca fara a sta prea mult pe ganduri va las o melodie frumoasa sa va bucurati si voi; cine stie, poate ziua chiar incepe mai frumoasa cu o muzica buna.
sursa : Oana
      Va doresc vizionare placuta :) si o zi minunata. Nu uitati sa visati.

      PS : Oana, multumesc frumos de poza, de fiecare data cand intru la tine pe site imi aduci mare bucurie. Iar poza aleasa pare a se potrivi exact cu inceputul partii de la minutul 7'44''. 
cu drag,
^.^ Anca M

4 comentarii:

flo.irina spunea...

La multi ani! Te imbratisez de ziua ta :)

prietena-japoneza spunea...

cu întărziere (nu am ştiut): La mulţi ani!
Paşte cu bucurii!
cu drag, îţi doresc multă sănătate!

Jurnal cu flori spunea...

Hristos a inviat! :)
Foarte frumos! Tks! Ioana

Anca M spunea...

Draga mea Irina, iti multumesc frumos de urari. Cum tii tu minte toate lucrurile frumoase. La multi si tie pt azi. Te imbratisez cu drag.
Prietena Japoneza, nici nu aveai cum sa stii, iti multumesc din suflet ca te gandesti la mine. Frumoase trairi ai prins tu pe "film". Mi-au placut postarile cu norii si florile si sakura...si multe altele.
Adevarat a inviat, Ioana, chiar ma bucur ca ti-a placut. Apropo, e genial mozaicul lunii martie.:)