duminică, 26 aprilie 2015

Iarna pe ulita - sticla pictata (18)

      Cred ca deja v-ati cam luat gandul sa vedeti asa de curand si cealalta jumatate din setul de va vorbeam de curand (iarna pe ulita). De uitat nu am uitat si nici de postat nu voi lasa sa fac un articol cand vine iar vremea de iarna...nu de alta dar vi se vor lungi urechile de un cot pana atunci. Am terminat de aranjat a doua parte din colectie, asa ca va voi arata in cateva momente pozele cu aceste minunatii. Mi-au placut primele pahare extrem de mult, acestea imi plac si mai mult...ori poate ca a trecut ceva vreme de cand nu le-am mai vazut...e posibil si asta sa fie adevarat. Mi-am bucurat ochii revazandu-le si mi-am adus aminte de toate orele petrecute sa le fac. Din pacate niciodata pana acum nu am reusit sa fac si povestea din spatele fiecarui model, poate in timp imi voi face si aceasta deprindere. Inpiratia pentru aceste lucrari vine de pretutideni, dar nu distruge anumite elemente de autenticitate ( si aici ma refer la elemente tip arhitectura casei, barci, copaci si mod de asezare al dealurilor). Gata vorba si povestea.Va invit sa va bucurati de aceste minunatii lucrate cu migala.





      Dincolo de tematica de iarna care e ilustrata in pozele de mai sus, va doresc o primavara insorita si plina de iesiri in aer liber alaturi de cei dragi.
cu drag,
^.^ Anca M

2 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

minunate pahare au rezultat după delicata muncă depusă de tine! felicitări !

Anca M spunea...

multumesc frumos de apreciere. Cine le-a primit se bucura din plin de ele:))))