vineri, 4 noiembrie 2016

Motive populare "dor de casa" - sticla pictata (23)


Bine v-am gasit,
Am revenit cu a doua parte a postarii " dor de casa". Acest al doilea set, este fara indoiala la fel de frumos ca primul daca nu si mai mult de atat. Depinde de gusturi. Personal, mi-a placut enorm sa lucrez la aceste modele.
Imi aduc aminte ca cineva chiar imi spunea ca din fiecare model as putea face un set separat. Uitati un exemplu simplu de model care poate fi transformat intr-un set:

As putea, dar totusi prefer ca fiecare pahar sa fie unic, cu o poveste care sa starneasca amintiri celei/celui care serveste din el un vin de calitate. Acest set, ca oricare din seturile lucrate, are si piciorusele pictate.
Modele sunt individuale si sunt prinse in povesti care mai de care mai frumoase.
Nu am reusit pana acum sa le scriu si nici sa le fac similitudinile cu realitatea, dar in sufletul meu, fiecare ramane un model unic, plin de viata si culoare.
Apreciez mult si ceramica de Gorund, motiv pentru care aceste modele mi se par geniale pentru a fi folosite in pictarea unor pahare. Imi plac iile romanesti si modelele cusute de ani si sute de ani pe ele. Imi place ceramica si imi plac motivele din orice zona de tara, imi place orice tine de al nostru, de romanesc. Bineinteles ca interpretarea motivelor se traduce in modele noi care devin idei noi de creatie pentru altii.
Dar din dar se face rai si vazand lucruri frumoase stiu ca si altii pot capata inspiratie asa cum si eu la randul meu primesc inspiratie din tot ce vad in jurul meu - in natura, in mediul inconjurator si mai ales in lucrul mestesugit cu atata drag de oameni.
Va doresc din suflet sa va doriti timp sa faceti ceea ce este drag sufletului vostru.
cu drag, 
^.^ Anca M

Niciun comentariu: