sâmbătă, 12 mai 2018

De la lume adunate (13) - Aud Band

      Hristos a inviat si bine v-am gasit,

      Mare bucurie am avut sa pot fi partasa unui eveniment muzical deosebit la Clubul Taranului Roman. Desi evenimentul s-a desfasurat acum ceva vreme, mireasma lasata de o formatie tare draga sufletului meu inca o simt vie ca si cum as fi fost ieri la concert. De ce oare va povestesc despre Aud Band din nou ( caci despre ei este vorba in acest articol )? Pentru ca ii consider artisti deosebiti, pentru ca le place viata traita cu finete si tarie. Pentru ca atunci cand te asezi sa ii asculti patrunzi intr-o lume cu totul deosebita. Pentru ca o briza a marii poate fi simtita si atunci cand doar stai si ii asculti la cativa metri de tine si la sute de km departare de mare. Pentru ca mi-s dragi si prin asta spun mult mai multe decat as putea impartasi intr-un articol public.
sursa : pinterest

      Am avut surpriza cu totul placuta sa primesc pe FB invitatie la concert : Calatorie in Bachonya pe 12 mai, sambata. Daca cumva sunteti prin Bucuresti, va invit la o iesire cum de mult nu ati avut :) Intrati pe site sa vedeti detaliile si daca v-am trezit curiozitatea, apoi atunci sper ca macar pret de o clipa sa va fi starnit dorinta de a-i vedea concertand live. Nu o sa regretati si nici nu veti putea spune ca ati mai ascultat asa muzica, caci ce canta aceasta formatie minunata face parte dintr-un domeniu ceva mai special decat orice cunoasteti in materie de muzica :)))

      O zi cu pace si bucurie, va doresc si auditie placuta la concert.
cu drag,
^.^ Anca M

Un comentariu:

prietena-japoneza spunea...

Mă bucur că vei fi la acest spectacol!
O să caut şi eu pe youtube muzica acestei formații !
Weekend cât mai plăcut !
Pupic !