joi, 21 iunie 2018

Motive populare "in natura" - sticla pictata (25)

      De fiecare data este o placere sa pot sa imi amintesc de o iesire frumoasa. In cazul de fata, mai mult decat atat, o iesire frumoasa se leaga si de o lucrare deosebita, pentru o prietena draga. Am avut ceva de lucru la acest set, iar sentimentul pe care l-am avut cand am terminat de lucru s-a lasat cu plansete si smiocaieli :))) E pe principiul ca doctorul nu are medicamente in casa si croitorul nu are ata in casa. Eiii, cam ceva de genul asta se intampla si la mine, tot ce fac pleaca mai departe, si de cate ori zic ca voi lucra si pentru mine se pare ca nu am sanse. Oricum, dincolo de toate, surpriza de pe fata celor care au primit acest set nu se poate compara cu nimic. E bucuria descoperirii unor lucruri care unii nici nu stiau ca se pot face in asa fel. Am savurat din plin momentele intalnirii cu noii "proprietari"ai acestor minunatii. E unul din putinele ture cand se intampla asta caci de obicei ce lucrez pleaca prin curierat deci cam greu de vazut reactia de pe chipul celui care primeste asa cadou frumos.
      Fara prea multe alte vorbe si fara a face vreo alta introducere, va arat un set de pahare cu motive populare intitulat "in natura" caci in natura eram cand am ales sa fac aceste poze frumoase (primele acreditate unei persoane deosebite si tare dragi mie).
      Povestile din spatele fiecarui model au fost transmise prin viu grai celor care au primit acest cadou, ramand ca in rastimpul pana la noua intalnire sa am (sper) bucuria sa aud ca au si fost folosite nu doar tinute in vitrina pe motiv de delicate.
      Oameni buni, va doresc din plin timp pentru voi, sa puteti face ce va este drag sufletului vostru.
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: