duminică, 8 septembrie 2019

La multi ani

bine v-am gasit oameni buni,

      Am considerat mereu ziua de 8 a lunii asa mai deosebita caci intr-o zi de 8 am scris primul articol. Și dacă tot vorbesc de timp, as dori sa va las un extras dintr-o carte frumoasa:

Cel mai rușinos este să pierzi timpul din nebăgare de seamă. Gândește-te bine: mare parte din viața noastră se scurge făcând rău; cea mai mare parte, nefăcând nimic; toată viața, făcând altceva decât ar trebui. (…) Atunci, iubitul meu Lucilius, fă tocmai ce-mi scrii că faci: cuprinde pe deplin fiecare ceas; vei fi mai puțin la cheremul viitorului dacă te vei înstăpâni pe prezent. De la o clipă la alta, viața se trece. Nimic nu ne aparține, Lucilius, doar timpul este al nostru.


      Astazi este ziua Nasterii Maicii Domnului, asa ca profit de ocazie sa urez la multi ani tuturor sarbatoritilor. Sa aveti zile pline de pace si bucurie,sanatate si dragoste, oameni buni. La mulți ani!

cu drag,
Anca M ^ .^


Niciun comentariu: