miercuri, 11 septembrie 2019

Prietenie

      Bine v-am gasit oameni buni,

       Nu e niciodata prea tarziu sa multumesti. Si sa recunosti ca viata este un sir de evenimente din cele mai variate, curioase, ciudate cateodata, dar întotdeauna cu un scop chiar daca nu il pricepi pe moment.
Te intrebi oare daca aceasta este o marturie? Pai, as spune ca da. Au fost ( si sigur vor mai fi ) multe momente in viata mea cand unele lucruri s-au intamplat fara sa inteleg de ce. In timp insa toate s-au dovedit cu rost si cu o valoare dincolo de orice mi-as fi imaginat. Imi amintesc ziua in care intrasem pe o pagina de internet si scriam un comentariu la un articol. Si din aproape in aproape am cunoscut oameni deosebiti, intr-atat de deosebiti incat astazi sunt parte din viata mea. Imi amintesc ziua in care am aplicat pentru un job si peste timp oameni deosebiti au devenit parte din viata mea. Imi amintesc o iesire la un picnic, care a lasat in urma bucuria unor oameni frumosi. Îmi amintesc o intalnire intr-o biserica care a dus la minunate intamplari si o serie de alti oameni deosebiti pe care am avut ocazia sa ii cunosc de-lungul timpului. Și încă, ... deosebit este caci resimt ajutorul oferit la vreme de restriște la un apel telefonic distanta (sau doar un mesaj de WhatsApp distanta).
Pe fiecare om in parte il am intr-un coltisor al sufletului meu si fiecare in parte stiu ca ma are intr-un coltisor al sufletului sau. Cum oare functioneaza asta? Oare cat de mare este inima unui om si cate poate primi inauntru? Desi fizic este nu mai mare decat un pumn, la nivel fiintial, inima unui om poate cuprinde intreg universul. Cel putin asa cred eu. Pentru fiecare moment in parte care l-am petrecut cu voi, pentru fiecare dovada de dragoste pe care mi-ati aratat-o si pentru fiecare moment de incredere pe care mi l-ati acordat, va multumesc. Sunteti minunati si viata e mai frumoasa cu voi in ea. Nu ma simt vrednica sa va am asa prieteni dragi, dar uite ca bunul Dumnezeu si-a facut mila de noi si ne-a adunat împreună. Frumoasa este viata cu oameni de omenie alături.

Minunat esti Doamne si minunate sunt lucrurile Tale.
cu drag, 
Anca M ^.^