miercuri, 3 februarie 2021

Christmas chill - sticlă pictată (33)

 Bine v-am găsit oameni buni, 

      O nouă lună tocmai a început, acuși vine ziua îndrăgostiților, iar eu încă visez la iarnă, la Crăciun, minunății și altele asemenea. Mă uitam zilele trecute pe blog și am văzut că ultimul articol este dedicat unei fetițe minunate, așa că am zis ca următorul model de glob să fie tot unul făcut pentru ea. 

      Cu sclipici și cu vopseluri, cu acrilic si contururi, rezultatul a fost unul deosebit. Durată de execuție : câteva ore bune și delicioase căci am mustăcit muuuuuult lucrând la acest model. Parcă sclipiciul niciodată nu e de ajuns și evident că până să termini un proiect ești (inevitabil) plin de .... praf de zâne. Vi se pare cunoscut?

      Îmi este dor să revăd, prieteni dragi. Taaaaare dor, dar până la următoarea revedere trimit un gând bun și o bucurie, lor și celor care au venit în acest colțișor de blog.

cu drag,

Anca M ^.^

Niciun comentariu: