marți, 9 februarie 2021

Christmas chill - sticlă pictată (34)

 Bine v-am găsit oameni buni, 

      Am făcut un periplu printre bucuriile iernii și am adunat iar poze cu globuri pictate în acrilic, vopsele de sticlă și contuturi delicate. Recunosc că aceste globuri încă le am și ne-au încântat privirea fiind puse la loc de cinste în bradul nostru.


      Adevărul este că oricât de mohorâtă ar fi o zi, un pic de culoare parcă schimbă totul. Sau să fiu doar eu care crede asta? Voi ce ziceți?


      Și dacă tot vorbesc despre lucrări păstrate, am descoperit încă un glob deosebit, lucrat în acrilic albastru, și încă unul galben pe care la fel chiiiiiiiar nu m-am îndurat să le dau. 


      Retrăind bucuria pe care am avut-o când am realizat aceste mici minunății îmi vine să mă apuc iar de lucru. Nu de alta, dar sigur am câteva persoane care deja visează la cum vor arăta proiectele lor. Voi cum vă încântați zilele vouă și celor din jurul vostru? 


cu drag,

Anca M ^.^

Niciun comentariu: