miercuri, 27 ianuarie 2021

Christmas chill - sticlă pictată (32)

 Bine v-am găsit oameni buni, 

      Am aflat cu tristețe că unul din micile proiecte făcute cu o domnișoară dragă sufletului meu a suferit ca orice lucru trecător - s-a spart. Partea bună este că măcar o pisică super frumoasă a avut (sper eu) ocazia să își satisfacă nitel curiozitatea de a vedea cum arată  bradul de Crăciun... răsturnat.

      Acum că acel mic proiect încă există, poate lipit și peticit cu drag, nu mai sunt sigură. Cert este că undeva, într-un fisier bine catalogat, am păstrat poze. 


      O zână mică m-a rugat să o învăț să picteze pe sticlă să aibe și ea în brăduț ceva cu totul deosebit. După o porție copioasă de distracție maximă am realizat fiecare câte un glob de Crăciun. Inutil să mai zic că al ei este cel mai frumos.


     Mi-e dor să lucrez cu copiii, trebuie să remediez acest aspect cât mai curând. Vouă ce vă place să faceți  cel și cel mai mult?

cu drag, 

Anca M ^.^


Niciun comentariu: