vineri, 8 ianuarie 2021

La mulți ani, 2021!

 Bine v-am găsit oameni buni, 


      Se pare că deja suntem la distanță de o săptămână de începutul anului 2021. Este o perioadă deosebită a anului, plină de trăire, de binecuvântări, de bucurie și de tihnă.  Așa o simt, deși este absolut normal ca orice perioadă  să  aibe momente mai intense și altele mai domoale, unele mai colorate și altele mai gri. Am stat așadar să cuget la cele mai deosebite și să le aștern în scris. Sunt astfel recunoscătoare pentru faptul că în anul care a trecut am putut :

* să citesc mai mult,

* să desenez si să realizez ilustrații pentru cei dragi,

*  să realizez proiecte cu tematici noi (aici includ și pahare pictate, și globuri pictate, și cutii de lemn decorate, și proiectele cu îngerași desenați  și câte și mai câte,

* să îmi fac noi prieteni deosebiți,

* să petrec timp mai mult cu cei dragi,

* să ajut mai altfel pe cei din jur,

* să învăț mai bine ce înseamnă "bucuria lucrurilor mici",

* să descopăr mai îndeaproape natura și stelele,

* să învăț lucruri noi și să am curaj să iau lucrurile așa cum sunt,

* să fac schimbări mai deosebite în unele direcții ale vieții,

* să privesc viața altfel și să apreciez zilele mai intens, considerându-le pe fiecare deosebite în felul lor.

      Îmi doresc ca anul acesta să fie tot spre noi începuturi, cu răbdare și deosebită atenție spre bucuria lucrurilor mici. Și da, recunosc, sănătatea, tihna, pacea, bucuria și curajul de a deschide mai mult urechea spre ascultarea celuilalt și inima spre întrajutorare, mi le doresc și mie și vouă celor care citiți aceste rânduri. Voi v-ați gândit pentru ce sunteți recunoscători? Dar pentru anul 2021, ce vă doriți?

P.S. : tot ce este în bradul din poză este o dovadă de dragoste, plină de poveste.

cu drag, 

Anca M ^.^

Niciun comentariu: