joi, 21 ianuarie 2021

Christmas chill - sticlă pictată (31)

 Bine v-am găsit oameni buni, 


      De o bună bucată de vreme tot vreau să vă arăt cât de frumos poate fi un simplu glob de Crăciun, pictat cu vopsea acrilică și din cele speciale pentru sticlă.  Partea destul de delicată a fost tocmai găsirea globurilor. Restul, joacă de copii. 


      Pozele sunt muuuuuulte, din acest motiv am preferat colajele. Azi și în zilele care urmează voi aduna din zecile de modele făcute ca să vi le arăt, poate-poate vă îmbii și pe voi să vă apucați de desenat sau de pictat sau de făcut ceva ce vă place cu adevărat. Mă uit cu drag la aceste globuri și încă îmi amintesc bucuria de pe chipurile celor care au primit aceste cadouri de Crăciun. 

      Abia aștept să mă apuc iar de comenzile de Crăciun,  deși până atunci trebuie să mă apuc de comenzile de primăvară. Nu de alta dar Paștele e la o aruncătură de băț, iar până la Paști mai sunt atâtea de sărbătorit, deci mai multă muncă pentru mine. Iupiiiiiiii.


cu drag,

Anca M ^.^

Niciun comentariu: